10 مزیت خرید ملک در قبرس

10 مزیت خرید ملک در قبرس

قبرس جزیره خوش آب و هوایی است و به عنوان یکی از آرام ترین و بهترین مقاصد گردشگری و مهاجرت دنیا به شمار می رود. این منطقه سواحل بسیار زیبا و طبیعت بکری دارد که آن را به یکی از مناطق محبوب برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است. علاوه بر این، در قبرس امکانات خوبی در اختیار شهروندان قرار دارد تا زندگی آرام و بی دردسری داشته باشند.
یکی از راه های سرمایه گذاری در قبرس، خرید ملک است که اگر آن را با دقت بالایی انجام دهید به سود زیادی خواهید رسید. در این مطلب مزایای خرید ملک در قبرس را مورد بررسی قرار داده ایم، با خواندن ادامه مطلب همراه ما باشید. 

1. قیمت مناسب ملک در قبرس

خیلی از افراد به دنبال این هستند که با حداقل سرمایه ممکن بتوانند در کشور دیگری ملک بخرند. باید گفت که این کار در کشور قبرس شدنی است و شما می توانید با قیمت مناسب ملک بخرید و سود قابل توجهی از خرید خانه در یک منطقه مدیترانه ای بی نظیر به دست بیاورید. به طور مثال، با پرداخت حدود شش میلیارد تومان می توانید واحد مناسبی در سواحل مدیترانه داشته باشید. 

2. مراحل آسان خرید ملک در قبرس

مراحل آسان خرید ملک در کشور قبرس، یکی از دلایل مهمی است که اشخاص را به سرمایه گذاری از این راه ترغیب می کند. حتی شما می توانید فقط حدود 30 درصد از قیمت کل ملک را در ابتدا پرداخت کنید و با این کار مراحل اخذ اقامت قبرس را شروع کنید. مراحل اداری خرید ملک در قبرس بسیار ساده بوده و در مدت کوتاهی انجام می شود.

ده مزیت خرید ملک در قبرس

 

3. سند معتبر ملک در قبرس

یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در قبرس این است که بعد از پرداخت پول، مالکیت کامل ملک به نام شما شده و سند تک برگ معتبر دریافت خواهید کرد. 

4. رشد سالانه بسیار خوب ملک در قبرس 

برای هر نوع سرمایه گذاری در کشورهای دیگر، باید کشوری را انتخاب کنید که اقتصاد رو به رشدی داشته باشد و سود خوبی برای شما به ارمغان بیاورد. باید بدانید که قبرس یکی از کشورهایی است که اقتصاد آن هر ساله رو به پیشرفت بوده و به همین دلیل ملک هم رشد سالانه بسیار خوبی خواهد داشت و به سرمایه شما اضافه خواهد کرد. 

5. شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس

یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در کشور قبرس این است که شرایط پرداخت اقساطی برای خریداران وجود دارد. به این ترتیب که شما با پرداخت 30 تا 35 درصد از مبلغ کل به عنوان پیش پرداخت و با قسط بندی 3 تا 6 ساله مابقی مبلغ، آن هم بدون بهره، می توانید در قبرس صاحب ملک شوید. 

6. امنیت بالای شهروندان در قبرس

بر اساس آمارها، می توان به این نتیجه رسید که آمار وقوع جرم و جنایت در قبرس بسیار پایین است. به همین دلیل این کشور محل امنی برای سکونت خانواده ها خواهد بود و کودکان و زنان در این کشور از حقوق بی نظیری برخوردار هستند. بد نیست بدانید که  قبرس شمالی به عنوان یکی از پنج کشور جهان شناخته می شود که سطح امنیت بی نظیری دارد. 

7. به صرفه بودن هزینه زندگی در قبرس

اگر به دنبال جایی هستید که امکان زندگی با هزینه پایین برایتان وجود داشته باشد، ما قبرس را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از راه کار کردن درآمد خوبی در این کشور داشته باشید، و از طرف دیگر مخارج زندگی را با هزینه های پایین مدیریت کنید و به این شکل سرمایه ای برای خود جمع کنید. در واقع، هزینه های زندگی در قبرس در مقایسه با بسیاری کشورهای اروپایی و امریکا بسیار پایین تر است.

شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس

 

8. پایین بودن مالیات در قبرس

از دیگر مزیت های خرید ملک در قبرس باید به پایین بودن مالیات در این کشور اشاره کرد. علاوه بر نرخ پایین مالیات در این کشور، کارمزدها هم سبک هستند و بنابراین خیلی راحت می توان از طریق خرید ملک و اجاره دادن آن کسب درآمد کرد. 

9. به دست آوردن ویزای شینگن

قبرس از قوانین بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا مثل آلمان، هلند، فرانسه و غیره پیروی می کند. بعد از اینکه اقامت قبرس را به دست بیاورید، خیلی راحت و بدون محدودیت می توانید به بسیاری از کشورهای عضو شینگن سفر کنید. 

10. آب و هوای فوق العاده

آب و هوای قبرس فوق العاده است و تابستان های نسبتاً گرم و زمستان های ملایمی دارد. چنین آب و هوایی در کنار طبیعت دلنشین و سواحل آرام، این کشور را به یک مقصد عالی برای مهاجران تبدیل کرده است. درباره دمای هوا در قبرس باید گفت که دمای هوای تابستان در این منطقه بین 27 تا 35 درجه بوده، و در زمستان شاهد دمای بین 15 تا 20 درجه سانتی گراد خواهید بود. در ضمن، هیچ خبری از آلودگی هوا در قبرس نیست و حتی سالمندان و افراد بیمار هم مشکلی برای سکونت در این کشور نخواهند داشت. 

 

جمع بندی

در این مطلب، ده مزیت خرید ملک در کشور قبرس را برای شما ذکر کردیم. امیدواریم که با بررسی این مطالب و دیگر شرایط زندگی در قبرس، بتوانید تصمیم مناسبی برای مهاجرت و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس بگیرید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی نیلگون پارس گشت تماس بگیرید.