اخذ اقامت قبرس با خرید ملک

اقامت قبرس
مهاجرت به قبرس
ویزای قبرس
خرید ملک در قبرس
سرمایه گذاری در قبرس شمالی
مهاجرت به قبرس
ویزای قبرس
خرید ملک در قبرس
سرمایه گذاری در قبرس شمالی

مهاجرت به قبرس با خرید ملک

قبرس، جزیره ای در شرق دریای مدیترانه است و از زمان‌ های قدیم به دلیل منابع معدنی فراوان، غذاها و نوشیدنی های عالی و زیبایی طبیعی شهرت دارد. کشور قبرس که از سال 1925 مستعمره بریتانیا به شمار می رفت، سال 1960 به عنوان جمهوری قبرس از بریتانیا مستقل شد. حتی قوانین قبرس تا حد زیادی از قانون کشورهای انگلیس و ترکیه الگوبرداری شده است. 
قبرس در نقطه فرهنگی و تاریخی بین اروپا و آسیا قرار دارد و امروزه به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران کشورهای مختلف تبدیل شده است. علاوه بر این، بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند و از راه های گوناگون برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می کنند. یکی از این راه ها مهاجرت به قبرس از طریق خرید ملک است که در این مطلب درباره آن توضیح خواهیم داد. 

قبرس، بهشت بازنشستگان

اگر شما هم به سن بازنشستگی رسیده اید و دنبال کشوری هستید که در آرامش و رفاه کامل به زندگیتان ادامه دهید، قبرس یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این کشور با وجود سواحل زیبا، آب و هوای معتدل، جاذبه های تاریخی، امکانات رفاهی و تفریحی فراوان و همچنین امنیت بالا، لحظات شاد و لذت بخشی را برای دوران بازنشستگی شما به ارمغان خواهد آورد. 
در صورتی که قصد دارید از طریق خرید ملک به کشور قبرس مهاجرت کنید، باید اطلاعاتی درباره این کشور داشته باشید تا با آگاهی کامل برای این کار اقدام کنید. در ادامه اطلاعات مفیدی درباره قبرس و شرایط مهاجرت به این کشور از راه خرید خانه برایتان آورده ایم.
 

آب و هوای قبرس

در ابتدا باید بدانید که قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. قسمت شمالی آن با نام کشور قبرس شمالی شناخته می شود و توریست ها و مهاجران بسیاری را به خود جذب می کند. قبرس شمالی آب و هوای معتدل و مرطوبی دارد و هوای این منطقه بیشتر اوقات آفتابی است. علاوه بر این، فصل های بهار و پاییز قبرس دلپذیر هستند و زمستان ها با سرمای سختی روبرو نخواهید شد. 
قبرس شمالی ساحل های جذاب و زیبایی دارد که بسیار تمیز هستند و نقاط ایده آلی برای استراحت و فعالیت های تفریحی مثل شنا و ماهیگیری و غواصی محسوب می شوند. یکی از معروف ترین سواحل قبرس شمالی، ساحل لاک پشت ها یا ساحل آلاگادی است که تحت حمایت اتحادیه اروپا است. در واقع این ساحل محل زندگی و تخم گذاری لاک پشت هاست و سازمان حفاظت از محیط زیست و غیره از این موجودات زیبا به خوبی محافظت می کنند.   
از سوی دیگر، بد نیست بدانید که منابع گازی فراوانی در اطراف قبرس وجود دارد. یک لوله آب شیرین هم از زیر دریا از کشور ترکیه به قبرس کشیده شده و کار آب رسانی به این کشور را انجام می دهد. 
 

امکانات رفاهی و تفریحی قبرس

امکانات رفاهی قبرس

قبرس امکانات رفاهی ایده آلی دارد و می تواند نیازهای طیف وسیعی از افراد را به خوبی برطرف کند. مهم ترین امکانات رفاهی قبرس شامل موارد زیر هستند:

- اول از همه باید بدانید که فرودگاه بین المللی قبرس از ظرفیت بسیار بالای حمل و نقل برخوردار است. 
- دانشگاه های قبرس با اساتید معتبر پروازی، از کشورهای مختلف و برای رشته های مختلف دانشجو می پذیرند. برای پذیرفته شدن در این دانشگاه های بین المللی نیازی به نمره زبان تافل یا آیلتس نخواهید داشت. 
- بیمارستان ها و مراکز درمانی قبرس نیز امکانات پیشرفته ای دارند و خدمات درمانی باکیفیت را با هزینه های پایین به مراجعان ارائه می دهند. حتی بسیاری افراد از کشورهای دیگر برای مواردی مثل تعیین جنسیت یا درمان ناباروری به این کشور سفر می کنند. 
- این کشور مراکز خرید و فروشگاه های متعددی دارد و خیلی راحت می توانید انواع کالاهای مورد نیاز خود را از آنها خریداری کنید. 

امکانات تفریحی قبرس

یکی از بهترین مزایای زندگی در قبرس، امکانات تفریحی بی شمار آن است تا ساکنان این کشور در همه اوقات سال بتوانند تفریح کرده و از زندگی لذت ببرند. این کشور مسیرهای ویژه زیادی برای پیاده روی و دوچرخه سواری دارد. ورزش گلف هم در قبرس از محبوبیت زیادی برخوردار است و زمین های گلف بسیاری در این منطقه وجود دارد. یکی از بزرگ ترین زمین های گلف در این کشور ساخته شده که بازیکنان گلف حرفه ای دنیا در آن با هم به رقابت می پردازند. یکی دیگر از تفریحات این کشور، گردش با قایق در دریای مدیترانه و تماشای سواحل مرجانی و غارهای سنگی است.  
اگر اهل خوشگذرانی های شبانه هم باشید، قبرس برای شما مقصد بی نظیری خواهد بود. این کشور هتل ها، رستوران ها، کلاب ها و بارهای زیادی دارد که می توانید در آنها به رقص و شادی بپردازید و موزیک های خوبی بشنوید. حتی دی جی های مشهور دنیا به طور مرتب در این کلاب ها اجرا دارند و فستیوال های موسیقی برگزار می کنند.  
یکی دیگر از هیجان انگیزترین تجربه های زندگی در قبرس، برگزاری جشنواره های متعدد در این کشور است که به صورت سالیانه برگزار می شوند. یکی از مهم ترین جشنواره های قبرس و حتی دنیا، جشنواره گل شهر لارناکا است و شامل نمایش‌ تئاتر، کنسرت‌ های موسیقی، نمایشگاه‌ های هنری و غیره است. فستیوال رقص قبرس، فستیوال موسیقی قبرس، فستیوال آب پاشی یا کاتاکلیموس، جشنواره توت فرنگی با فرا رسیدن فصل بهار، جشنواره زیتون در روستای زیتینلیک، جشنواره انگور و بسیاری جشنواره های جذاب دیگر هم هرساله در کشور قبرس برگزار شده و توریست های زیادی را به شهرها و روستاهای گوناگون قبرس می کشاند. 

غذاهای خوشمزه قبرس

هر وقت بحث سفر و مهاجرت پیش می آید، غذاها اهمیت بیشتری پیدا می کنند و کنجکاویم بدانیم در هر کشور با چه غذاهایی روبرو خواهیم شد. غذاهای قبرس شباهت زیادی به غذاهای ترکیه و یونان دارند و در این کشور با غذاهای سنتی بسیار خوشمزه ای از شما پذیرایی خواهد شد. 
یکی از خوراکی های مخصوص قبرس، پنیر هالومی است که از ترکیب شیر گوسفند و شیر بز درست می شود و برای خوردن آن را برشته یا سوخاری می کنند. علاوه بر این، غذاهای دریایی، انواع کباب ها از جمله سوولاکی که کباب ویژه قبرسی هاست، یا فاسولادا که غذای ملی قبرس است و بسیاری غذاهای دیگر به طور حتم با ذائقه شما جور خواهند بود.  
 

سرمایه گذاری در قبرس 

سرمایه گذاری در قبرس 

بعد از آشنایی کلی با کشور قبرس، باید گفت که یکی از رایج ترین راه های سرمایه گذاری در قبرس و گرفتن اقامت این کشور، خرید ملک است. قیمت انواع ملک در قبرس بسیار معقول بوده و با این کار می توانید در مدت زمان کوتاهی به سود برسید. قبرس به سرعت به یکی از قطب های اقتصادی، توریستی و تجاری تبدیل می شود و به این ترتیب، ارزش سرمایه تان خیلی زود چند برابر خواهد شد. 
علاوه بر این، مالیاتی که دولت قبرس از افراد می گیرد زیاد نیست و خیلی راحت می توانید از پس آن بربیایید. در نهایت باید گفت که با خرید ملک در قبرس و مهاجرت به این کشور، زندگی شاد، آرام و امنی را برای خود و اعضای خانواده تان تضمین خواهید کرد. 
 

دلایل سرمایه گذاری در قبرس 

- دریافت اقامت با خرید ملک 
- حساب بانکی بین المللی 
- دریافت ویزا کارت 
- امکان تحصیل رایگان برای فرزندان 
- خدمات درمانی رایگان 
- اجازه کار در قبرس شمالی 
- امکان ثبت شرکت 
- دریافت آسان ویزای شنگن
- کم بودن مقدار مالیات 

مراحل گرفتن اقامت با خرید ملک در قبرس

ما در قبرس شمالی 2 نوع پروژه داریم 

- پروژه های شهری قبرس

که به صورت واحد آپارتمانی معمولی هستند و یا به صورت مجتمع های بزرگ که در داخل ایران هم هست و شامل بدنسازی، استخر سرپوشیده و استخر سرباز هستند.

- پروژه های ساحلی

پروژه های ساحلی به صورت شهرک های بزرگ چندهزار متری هستند مثل هتل های 5ستاره. ساختمان هایی که باشگاه بدنسازی رستوران بار یا حتی سالن های اسپا و ماساژ وجود دارد. از طرفی چندین استخر روباز و سرپوشیده وجود دارد. در ورودی خود شهرک ها، تمامی نیاز های اولیه یک شهر مثل داروخانه، خشکشویی، آرایشگاه، صرافی، تمامی مغازه ها و قسمت هایی که یک شهروند نیاز دارد که روزانه بخواهد استفاده کند و دسترسی های لازم قرار داده شده است.

 

قیمت ملک در قبرس

اگه بخوایم قیمت واحد ها را در نظر بگیریم، طیف متنوع قیمتی وجود دارد. یعنی خانه های ارزان قیمت تا گران قیمت و ما درمورد واحد هایی صحبت می کنیم که امکان خرید، اجاره دادن و امکان درآمد زایی از واحد باشد. به همین دلیل از کف قیمت پروژه های بزرگ استفاده میکنیم :
- برای واحد هایی استودیویی یا سوئیت که اصولا از 38 متر با 6 متر تراس شروع می شوند، حداقل قیمت 89 هزار پوند 

- برای واحد های یک خواب که اصولا از 50 متر با 8 متر تراس شروع می شوند، حداقل قیمت 130 هزار پوند

- برای واحد های دو خواب که از 65متر شروع می شوند با 8متر تراس، حداقل قیمت 180هزار پوند

- واحد های ویلایی 2خواب یا 3خواب : حداقل قیمت از 80 هزارپوند 

سوالات متداول درباره خرید ملک در قبرس

آیا امکان خرید خانه ارزان قیمت در قبرس وجود دارد؟

بله. با توجه به اینکه پروژه های متعددی در این کشور در حال اجرا است، تنوع قیمت املاک در این کشور بالا است. 

 

حداقل مبلغ مورد نیاز جهت خرید ملک در قبرس چقدر است؟

این مبلغ بسته به نوع ملک انتخابی است. اما حداقل قیمت خانه در قبرس  چیزی در حدود 55000 پوند معادل تقریبا (4 میلیارد پانصد میلیون تومان) است.

 

آیا در صورت خرید خانه در قبرس شمالی می توانم اقامت این کشور را دریافت کنم ؟

بله. دریافت اقامت از طریق خرید ملک در قبرس، یکی از شیوه های رایج مهاجرت و اخذ اقامت این کشور است.

 

آیا برای خرید خانه در قبرس میتوان اقدام به تهیه وام کرد؟

بله.در صورتی که توان مالی کافی برای پرداخت کامل هزینه خرید خانه در قبرس را ندارید میتوانید اقدام به دریافت وام کرده و از این طریق ملک مد نظر خود را خریداری کنید.

 

آیا امکان خرید اقساطی ملک در قبرس وجود دارد؟

بله. امکان خرید قسطی خانه در قبرس شمالی وجود دارد و در حال حاضر بسیاری از واحد های اماده فروش در این کشور از چنین ویژگی برخوردار هستند.

 

شرایط دریافت اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی چگونه است؟

سریع ترین و در عین حال ساده ترین شیوه برای اخذ اقامت قبرس شمالی، خرید ملک است.

 

آیا امکان اجاره دادن ملک خریداری شده وجود دارد ؟

پاسخ : بله. یکی از مهم ترین مزایای این سرمایه گذاری امکان اجاره ملک و دریافت اجاره به پوند است.

 

ارتباط با کارشناس مهاجرت به قبرس

 

معرفی پروژه های مسکونی در قبرس شمالی

پروژه سالامیس سی پالاس قبرس                                           پروژه لاهویا پرلا در قبرس شمالی

لاهویا پرلا                     پروژه لاهویا پرلا در قبرس شمالی

فهرست مطالب
  • مهاجرت به قبرس با خرید ملک
  • امکانات رفاهی و تفریحی قبرس
  • سرمایه گذاری در قبرس 
  • مراحل گرفتن اقامت با خرید ملک در قبرس
  • سوالات متداول درباره خرید ملک در قبرس
  • معرفی پروژه های مسکونی در قبرس شمالی